Asiakastyytyväisyyden merkitys yritykselle
Tehtävä 1
Liikkeet joissa on hyvä asiakaspalvelu luonnollisesti menestyvät enemmän kuin ne, joilla on huono asiakaspalvelu.
Asiakkaat kertovat kolme kertaa todennäköisemmin huonoista kuin hyvistä kokemuksista, ja tämä on totta. Huono kokemus kaupassa on vaikea hyvittää mutta kyllä sekin onnistuu.
74% ihmisistä on valmiita maksamaan enemmän brändeille joilta uskovat saavansa erinomaista asiakaspalvelua, joka tarkoittaa sitä että asikas palvelu on hyvin tärkeää.
Tehtävä 2
1. Ketju hoitaa imagon ja paikallinen liike myynnin.
2. Alennukset, uudet mallistot.
3. "kirpputori pop up" ja priva soppailut.
4. Pisti lehteen ilmoituksen että tulkaa katsomaan remonttimiehiä, eikait siinä ihan hyvä kikka.
5. on tärkeää olla ajan hermoilla, koska tietää mitä ympärillä tapahtuu ja tietää mitenkä myyntiä lisätään, "eletään siinä missä asiakkaat elää".
6. "bad service day" eli ei huomioida asiakkaita ollenkaan, ei ollut niin hyvä idea.
7. asiakaskokemuksella.
8. enemmän kanta-asiakakkaita.
9. Ei syö asiakkaita, vaan lisää ja on oikeassa.
10. Voi, koska se kuuluu hyvään asiakaspalveluun.
11. erilaisia vaihtoehtoja jotka käyvät asiakkaille.
12. Kannattaa kysyä asiakkaalta että onko joku tietty tuote mitä katselee.
13. heitä palvellaan yksinkertaisesti.
14. Hyvä työntekijä rekrytoidaan ja tunnistetaan siitä että tietää että hänen takana voi seistä ja tiedetään että hän on hyvä työntekijä.
15. Ne panostavat sosiaaliseen myyntiin.
16. Hyvällä asiakaspalvelulla.
17. työntekijöiden työpuhtia suurentamaan, ihan hyvä keino.
18. Avata miestenvaateliike, tulee varmaan olemaan hyvä tulevaisuus, koska hyvä asiakaspalvelu.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti